Openingstijden WinterWonderland:

Vrijdag 13 december: 16:00-21:00 uur

Zaterdag 14 decmber: 10:00-21:00 uur

Parkeren

Tijdens WinterWonderland kunt u volop parkeren op Industrieterrein Zijdepark. Wanneer u Ouderkerk aan den IJssel binnenrijdt wijzen de parkeerborden u de weg.

EHBO/AED

Gedurende het gehele evenement zijn er vrijwilligers van de EHBO aanwezig, zij helpen u snel mocht u zich bezeren of medische problemen veroorzaken.

Munten als betaalmiddel

In de horeca van WinterWonderland kunt u uitsluitend betalen met munten welk verkriigbaar zijn aan de kassa bij de ingang van WinterWonderland. Deze munten hebben een waarde van € 1,- en zijn ook breekbaar naar een halve munt. Als extra service kunt u tijdens WinterWonderland pinnen en/of geld opnemen. Aangekochte munten worden niet teruggenomen.

Attracties WinterWonderland

Op het evenemententerrein van WinterWonderland staan diverse attracties voor jong en oud. Zo hebben wij voor dit jaar een prachtige rups uitgekozen die hard vooruit gaat en je ook nog eens een paar ronde in het donker laat zitten. Daarnaast kun je challengen met een ouderwetse paardenderby, wie haalt als eerste de finish? Voor de allerkleinste staat er een eendjesmolen, waar je eendjes kan vissen met uiteraard altijd prijs.

Toiletvoorzieningen

Op het evenemententerrein zijn er voldoende schone sanitairvoorzieningen voor dames en heren aanwezig. Je vind de toiletvoorzieningen achter de grote feesttent. In de avonduren zal er een van ons beveiligingsmedewerkers een oogje in het zeil houden.

Alcoholgebruik en Roken

Tijdens de WinterWonderland Feestavond wordt er nauwlettend gecontroleerd op alcoholgebruik onder jongeren onder de 18 jaar. Entree voor de feestavond is alleen op vertoon van een geldige ticket en ID bewijs, daarnaast geven polsbandjes aan wanneer er alcohol genuttigd mag worden. Vanzelfsprekend is het niet toegestaan om in de feesttent te roken. Signingborden zullen het rookverbod en alchoholgebruik aangeven in de feesttent.

Bewaking/Preventie

In de avonduren zijn er beveiligingsmedewerkers aanwezig die waken over uw en onze veiligheid. Zij zorgen dat er een oogje in het zeil wordt gehouden op de kramen, fietsen en de bezoekers aan WinterWonderland. Wij houden het graag gezellig met elkaar.

Plattegrond Winter Wonderland

Locatie Winter Wonderland

Disclaimer

De organisatie van WinterWonderland Ouderkerk is niet aansprakelijk voor schade en/of diefstal van uw eigendommen. Betreding van en deelname aan WinterWonderland geschiedt dan ook geheel op eigen risico.